Merci
  för att du kikar in hos mig ♥

Här kommer historien om mina ljus....
Som bloggare kikar man runt både här & där och
hittar massor med inspiration och sparar bilder i mappar
som man någon dag gör något med. Tack alla ni fina som
delar med er, och nu tänker jag dela vidare :O)
Och ni som inte är så mycket för lull lull kan antingen
stanna kvar och lida en stund hihi och ni andra bara njut...

Och det här kära vänner är sååå lätt pysslat så ni anar
inte!!
Nu kommer lite historia igen kring mina hihi...
Att få tag på flaskor just när jag blev sugen att pyssla.
Begav mig till mannens sk. barskåp.. hm, en tom flaska,en som
 var ytte pytte i som jag hällde ut ;O) och en som
var typ halvtom. Går och frågar ifall han tänkt ta sig en
grogg idag? Han blir något fundersam och frågar varför jag undrar.
Har liiite pyssel på G och behöver din Absolut flaska. Han blir
mer fundersam, skakar på huvudet, men något van ;O)
Efter en stund kommer han ner med flaskan, inte urdrucken hehe
utan ihälld i en annan.

Och äntligen kan jag börja med mitt flask projekt.
Plockar fram tyg, spets, blommor, stämplar, virkade
dukar och kör igång!
Då kommer Kevin ner till mig....
Undrar vad jag håller på med? Pysslar säger jag.
Har du börjat dricka Absolut frågar han när han ser
flaskan på mitt bord....
Ja, tänk så "lustigt" det kan bli ibland bara för att
man blir inspirerad av andra hihi. 

Stämpeln som jag använt....

Jag önskar dig
många härliga
stunder som ger
dig oförglömliga minnen...

Och som "tur" är ;O)
är flaskorna tomma....

Men en ljummen sommarkväll med
tända ljus & familjen hos sig
ger oss oförglömliga minnen :O)



Och ett liiitet tips på vägen...
Vill man inte ha massa lull lull så går det
även bra utan ;O)
&
har man inga flaskor kan man köpa billigt
på loppis.
Och det har jag också gjort för nästa flask
projkt, blir platta sådana.

Ha d gött
Kram
Arja



Kommentarer

  1. Helt lovely ♥ Ser genast även bruna flaskor med spets i mitt huvud.Men HUR kan du bara vänta med att visa dem tills idag ????? Jag som fullkomligt tömde baren när den flyttade ner och slängde flarror både med yttepytte och host host kanske lite mer i OCH flera BRUNA sura Baileys som var öppnade :-)
    Nu ut på flaskjakt !!!!! Måste pyssla såna jag med .

    Må så gott på semestern å ja jag mår bättre men blir inte av med hostan ...haaaa nu kom jag på det en brun flaska har jag ju snart, hostmedicinen alltid en början.

    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Hmm att pimpa flaskor blev ju riktigt bra!
    Jag gör detsamma men på lådor, t.ex. de runda man får när man köper Brie.
    Stämpeln på tygbit var helfiffigt!
    Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar