Amperes Milla Manilla

Hej
&
go fredag på er alla fina!

Som ni säkert har läst nu på min blogg så är jag
alltid ledig på fredagar :O))
Gör precis vad andan faller på...
men är jag hemma har jag alltid sällskap av våran
Lady.
Rasen är en burmilla,
När våran Burmilla går genom rummet, 
ser det därför nästan ut som att en vacker blyertsteckning
 har fått liv...
Liv, ja - det har Burmillan mycket av!
 Personligheten är livfull, lekfull och social.
 De älskar att vara med där det händer, och hjälper dig med allt -
 bäddar sängen, då är hon där och busar & gosar,
dammsuger, då försvarar hon dig genom att slå & fräsa
mot dammsugaren,
fotar du bilder till bloggen ;O) ,
så är hon där och ser till att bilden tillför något extra :O)
Där du är, där är din katt!!

Så ifall ni undrar över mina bilder
så visar jag lite vad som händer bakom kameran

och det som visas på bloggen och som man ibland
får censureras bort ;O)







Ha d bäst
&
Njut Dagen
Kram
Arja

Kommentarer

  1. Hon är ju helt fantastiskt fin din katt!! Så himla söt. Jag älskar ju katter och har haft katter men min sambo är allergisk. Underbar Tulpan med, vilka färger och så fint medgrått i bakgrunden tilldet rosa, kram Katta

    SvaraRadera

Skicka en kommentar