Frisk luft & fix i vinter trädgården ....

Hej!
Det var en märklig känsla idag när jag gick ut.
På framsidan av vårat hus sken solen & riktigt
gassade. Kände genast hur det började klia i mina
fingrar ...
Bestämde mig genast för att ta tag i den där härliga
känslan ...
Hämtade skottkärra, kratta & sopborste på baksidan av
huset där det var snålblåst och kallt.
Snabbt tillbaks till solen hihi.
Tvidetvitt, tvidetvitt
jag & fåglarna kvittrade ikapp :O))
medans jag fejjade klart!

 Och en kaffe paus senare,
föll blicken på en pulka full med is.
Och is är ju kul på något vis ...




Just klivit in med rosor på kinderna och
solsken i blick ;O)
Tror jag skall ta och fota himlen också innan
jag lägger undan kameran för idag :O))
Sedan är det dax för att ladda inför melodifestivalen.
Hoppas verkligen att det är bra låtar i år!!

Ha d gott
&
tack för att just du tog dig tiden
att kika in ♥
Kram
Arja

Kommentarer