1 Maj
Men hur härligt låter inte det?
Nu får vi väl hoppas att vädret äntligen
stabiliserar sig och att värmen kommer.


Hej!
Hoppas att ni alla mår bra där ute i stugorna?
Själv mår jag bara så toppen bra!! Ni som följer
min blogg vet att jag är en väldigt kreativ Qvinna ;O)
Älskar att pyssla & dona
men nu har jag äntligen "vågat" att ta ett stort kliv
framåt puh ...
Jag lämnade in lite alster till en butik för att se om det
fanns något intresse till att köpa/sälja mina saker.
Och visst blev hon intresserad, och jag blev naturligtvis
överlycklig.

I butiken är det brudtema som gäller just nu :O))

♥♥♥


 






 Romantiska hjärtan
"HandmAde just 4 you"
gjorda av mig :O)

Bröllopsklänningarna kommer från
http://www.marinasskradderi.se/

Och allt detta vackra kan du se hos fina Marina
Villastadens blommor
http://148.160.160.103/vsb/

Önskar er alla en underbar dag
Kram
Arja



Kommentarer

  1. Åh, vilka fina hjärtan det såg ut att vara! Grattis, man måste börja någonstans om man ska bli något stort! Du har potential, Arja!
    Stor majkram på Dig, vännen!
    Milott

    SvaraRadera

Skicka en kommentar