Dagarna som bara sprang iväg ....

Hej!
Hur fort går tiden egentligen när man har roligt?
Så rackans fort att jag inte hunnit kika in här hihi.
Gillar olika utmaningar och har nu hoppat på ännu en genom jobbet,
 passar mig "latmasken" förträffligt bra.
I 8 veckor skall här "tränas" på ett eller annat vis och man för dagbok
för att se hur mycket laget "tränar/tränat".  Det är något jippo för alla
oss inom kommunen för att börja röra på oss mera. Vinster kommer att
delas ut till det vinnande laget. 
Oavsett om vi vinner eller inte så ser jag att den stora vinsten blir att
kroppen mår så mycket bättre & givetvis knoppen också hihi.

*********

Några loppisbesök har jag också gjort och naturligtvis
fyndat som tusan hihi.
Hittade en urmysig spegel, halsband mm.
Och allt går i naturnära färger.

DET ENKLA 
ÄR DET VACKRA.


Oj, tror minsann att det är dax att plocka fram påsklådan
och pynta till hemmet lite granna!
Påskpyntar ni mycket?


Njut Dagen
Kram
Arja

Kommentarer

  1. Åh, så fina bilder. Du har det i Dig, vännen! Vackert! Påsken är bästa högtiden för mig, så här pyntas en hel del. Men jag har ju också köpt mer tyg (härreminje, när ska jag hinna med) och vill sy mig två vårjackor att ha till olika stassar. Kramkram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar