Jag gick igenom dagens besiktning hihi.

Hej alla sköna!
Idag hade jag tid hos farbror doktorn för en årlig kontoll av
olika värden osv i kroppen pga högt blodtryck. Till saken hör
att förra året gjorde jag min första och hade så bra värden att
doktorn undrade hur jag "levde" och ifall jag var en idrottsQvinna.
Hahahaaa, jo man tackar!
Så idag när jag satt i bilen började tankarna att "spöka" tänk om det
inte alls är bra idag, tänk om ....
Men det visade sig vara lika bra nu också, han undrade ifall jag brukade
"ge" blod eftersom mina blodvärden är så "fina"
Nja, jag skulle svimma ... mår illa bara av att bli stucken i fingret eller
när dom tar i armen. Så tyvärr, inte riktigt min grej!
Om jag fortsätter med mitt "braiga" leverne så kommer jag att bli en mycket
gammal gumma,
jo jag tackar,
så jag fortsätter att njuta av livets goda i "lagom" doser ....



Vänta inte på tiden ... Använd den
Vänta inte på kärleken ... Känn den
Vänta inte på pengar ... Tjäna dem
Vänta inte på en väg ... Hitta den
Vänta inte på möjligheten ... Skapa den
... Gå inte för mindre ... Få det bästa
Jämför dig inte med andra ... Var unik
Beklaga inte tidigare fel ... Använd dessa
Älta inte misstag ... Lär av dem
Backa inte ... Gå runt
Stäng inte dina ögon ... Öppna ditt sinne
Kör inte från livet ... Uppskatta och njut av det

Önskar er alla en fin fin start på veckan
Kram
Arja

Kommentarer

  1. Så fina ord, goa Arja! Friskt vågat, hälften vunnet säger man ju. Och härligt med Dina blodvärden. Måste kännas gott att veta! Kramkram

    SvaraRadera
  2. Hello snygging! Så fina bilder på dig!

    Skönt att blodvärden och allt var bra. Jättefina kloka ord också.

    KRAM

    SvaraRadera
  3. Vacker och frisk! Underbart!!

    Och fina, kloka ord minst sagt.
    Kramen Hannis

    SvaraRadera
  4. Som vanligt sååå mycket fina bilder och fantastiskt fina bilder på dig! Många fina och kloka ord, borde leva efter dom varenda ett!
    Kram Anki

    SvaraRadera
  5. Härligt skönt att få sådana positiva besked

    Kram Kajsa

    SvaraRadera

Skicka en kommentar