Välkommen sköna April.

Hej!
Sitter här och undrar just var den här veckan tog vägen?
Eller jo jag vet, har man något att göra varje dag efter jobbet
utöver dom vardagliga sysslorna så springer dagarna iväg.
Och lurad hann jag också bli av yngsta sonen ett par ggr hihi.
La familia  blev även bjudna på Emanuels kvällsmat i veckan,
han hade lagat till pasta med en köttfärs&bacon sås. Som smakade
gudomligt gott!
Tack skolan, för att dom har hemkunskap och får lära sig att laga
mat och andra hushålliga sysslor hihi.
Det är bra nu eftersom Emanuel fyller 13 år imorgon och tar ett
stort kliv in i tonårslivet!

♥ ♥ ♥




Nu tar vi och njuter av fredagen tycker jag
Kram
Arja

Kommentarer

  1. Ja dessa dagar och veckor...som bara försvinner...var förmodligen LIVET! Ha ha..usch det lät dystert men jag vet inte vart tiden tar vägen!
    Men nu tar vi oss en skön helg, äter gott och vilar, det låter väl bra?
    Kram,
    Titti

    SvaraRadera
  2. Grattis till tonåringen ...önskar också att jag hade nån med hemkunskapsmeriter här hemma .
    Han den där Darlingen har tydligen totalt glömt de kunskaperna :-)))
    Kram B

    SvaraRadera
  3. Vilken fin fågeltavla. Eller fönsterskuggare eller,,,,vad är det för spännande? Du får hälsa Emanuel, grattis i efterskott! Kramkram

    SvaraRadera
  4. Vilka vackra rosor...jag ÄLSKAR rosa :) jag passar på att önska en glad påskhelg.

    Missa inte Inredningsvis textilvecka som börjar imorgon, massor av läckra tygtips .)

    Ha en skön vecka

    LOVE Maria at inredningsvis - inredning it's, Swedish for decor :)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar