31 Juli 2014

Ett stort tack till denna underbara sommarmånad.

Hej!
Eftersom att vi i år valt att vara hemma vid istället för att
resa till varmare breddgrader så lever man i ett lyckorus med
den här värmen. Jag vet att många tycker att det är allt för varmt
osv. men just nu ser jag till mig själv och mina egna behov hihi. Bara
att vaknat upp varje morgon till en klarblå himmel, frukost ute för att
sedan packa kylbox mm för att njuta av dagen ute på sjön med la familia.
Tända grillen, sitta ute och äta, och inte komma in förrän framåt småtimmarna
så där lagom knott biten. Vissa dagar ha gött altan häng och sköna dopp i poolen
med mamsens goda eftermiddagsfika. Åka på en liten utflykt när man känner att
lusten finns där!

Så Juli är absolut en månad som jag kommer att plocka fram när man behöver
boosta sig med energi i typ November månad hihi.



Måste även passa på att tacka alla er som tar er tiden att kika in hos
mig

♥ ♥ ♥

Man kan inte bli annat än väldigt nyfiken på vilka ni är 
från världens alla hörn som hittat till mig! :O)
Det värmer på rätt ställe skall ni veta hihi.

Ha d gott
Kram
Arja

Kommentarer

  1. För varmt är det inte=)) Jag bäddar in varje minut av sol i mitt hjärta! Underbara sommar och vi har mera kvar som tur är.
    Skönt att ni har det så bra.

    Kram Hannis

    SvaraRadera
  2. Älskar den här värmen. Även om jag varit i ett varmt land älskar jag att värmen finns även här hemma. Vill inte att sommaren ska ta slut. Äta ute varje dag är lyx. Vacker bild du har i dag. Ha en fin dag Kram Pernilla

    SvaraRadera

Skicka en kommentar