it´s
FRIDAY
FRIDAY
FRIDAY

Hej så här på kvällskvisten!
Absolut bästa dagen på hela veckan :O)
Och just ikväll tar vi oss vårat sista dopp i poolen eller
nja, kanske imorgon .....

Om jag kunde sträcka mig ut och fånga en
stjärna
för varje gång 
Du fick mig att Le skulle hela
Vintergatan
ligga i min hand.

Tack,
mannen i mitt liv för alla dessa underbara, varma
bad som jag legat på rygg & tittat på stjärnorna,
sett massor utav stjärnfall,
önskat, önskat & önskat ....

Och vet du?
Jag har redan allt,
dig & våra underbara killar
och inte att förglömma ;O) våran
LADY!!

♥ ♥ ♥


Nämen hör ni nu är det dax för ett av våra bad!!

Njut Kvällen
Kram 
Arja

Kommentarer

  1. Njut ...eller det var väl en himla onödig kommentar :-))))
    Det vet jag ju att du gör .
    Kraaaaaam B

    SvaraRadera
  2. Åh så fin ord du skriver...låter alldeles härligt och alldeles underbart!
    Varm höstkram,
    Titti

    SvaraRadera

Skicka en kommentar