Ingen storm här inte men snö kom det allt
som tyvärr blivit slask.

Hej!
Här traskar jag runt i mysbrallor & tofflor och blir
bländad utav solen i skrivande stund. Snart dax för att
köpa julgranar, mannen min pustar redan hihi. Ja, här hos
oss är det som hos alla andra kan jag tänka mig, det vänds &
vrids på granarna tills man hittat den där perfekta och då slår
man till!
Får se vad vi kommer hem med hahahaaa.

Granar kan man inte ha för många utav,
här har jag fotat en fake gran som plockas fram
varje år med 
DIY hjärtan hängandes i.




Önskar er alla en fin Lucia dag
Kram
Arja

Kommentarer

  1. Detsamma till dej :-) Vilken fin header ...ja bilderna med såklart .
    Kramelikram

    SvaraRadera
  2. Fina hjärtan. Det är aldrig lätt när man ska välja gran. Vi hamnade i mörker med ficklampa den här gången. Fast det gick det med. Ha en fin luciakväll Kram Pernilla

    SvaraRadera
  3. Fina Arja, vad du gjort din Blogg ljuvlig.....underbara bilder och headern!
    Granen står så grön & grann i stugan.....sedan 1:a december hos oss....hi,hi. Skinka och dopp har vi också kört en gång. Fattar du? Här är de lite upp och ner *fniss*...Men det finns en anledning: Vi drar till solens land den 3/1 och blir borta till april? (Om allt fungerar)
    Först öppnar vi Pensionat Midholt med helinackordering från 22/12- 28/12 för 11 PERSONER !!! Men har den förmånen att jag tagit hjälp av catring....
    Därför har vi jul stämning redan nu, så att vi själva kan njuta av den.

    Hoppas att du har det bra! Du ska veta att jag tänker på dig! Önskar dig allt gott!
    Var rädd om dig! Du vet att du är värdefull och en unik tjej!
    Kram och vink från mig.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar