Nåja, vad är väl en bal på slottet ...
den kan vara dötrist och långtråkig och
alldeles ... alldeles
underbar.

Hej!
Balen eller nja snarare FORMEX mässan som håller på
för fullt just nu. Å´det vore en dröm att bara få gå där och
njuta av allt det vackra nu inför våren!!! Som tur är blir
jag dagligen uppdaterad .... 
Så himla mycket fint dom visar och jag blir så inspirerad
och pysselsugen hihi.

Behövdes inte åka så långt för att fynda lite nytt inför
våren som kommer ...


På loppisen hittade jag fin-fina små fat 



Och dessa ljuvliga ljus från ICA,
är så svag för ormbunkar hihi.

Och sist men inte minst till kvällens snabba
DIY
Dreamcatcher

* * *  

träarmband, virkad duk, pärlor & fjädrar,
svårare än så behöver det inte vara.



Nu skall jag sätta mig och kika på
Welcome to Sweden
en komediserie som är så rackans rolig,
den har gått på 4:an tidigare.
Har du inte sett den så se till att se den,
hur kul som helst hahahaa.

Ha d gott
Kram
Arja


Kommentarer

  1. Ja vad är väl en bal på slottet...man får drömma lite! Så fina ljus du hittat och nu önskar jag dig en jätteskön helg...ta hand om dig!
    Varm kram,
    Titti

    SvaraRadera

Skicka en kommentar