Välja rosor istället för alla härliga vårblommor,
hur tänkte hon där?

Hej!
Den här veckan har till bringats mer på jobbet än hemma, så
i onsdags när jag skulle handla inför helgen och parkerar bilen
kommer jag på att jag inte har någon peng att stoppa i kundvagnen
för "poletten" som alltid ligger i bilen annars ligger i fickan i min andra
jacka ....
Och jag är ingen kontant människa utan använder kort till allt .....   
Jäklars vad man kan bli så trött på sig själv ibland, men inget man vill
erkänna hihi.
Räddningen var ändå att kila in i blomsteraffären bredvid mataffären,
vårblommor fanns men inte det som jag vet finns bättre utav "hemma"
typ andra sidan vägen,
men blev helt förälskad i dessa rosor ...


Fredag kväll och här har vi ätit tacos.
Jag & yngsta sonen lagade "maten", älskar dom här stunderna
med killarna när dom vill vara med i köket & alla dessa härliga diskussioner
om allt möjligt & om hur dom själva tänker och vilka värderingar osv dom har.

Ha d gott
Kram
Arja

Kommentarer

  1. Just lovely!! Happy weekend!

    SvaraRadera
  2. Mmm....jättehärligt och mysigt!! Vackra rosor - längtar efter en stor bukett. Tack rara du för dina värmande ord och gulliga hälsning. Blir så glad <3

    Må så gott o ha en trevlig helg!

    Kram kram

    SvaraRadera
  3. Superfina rosor. Jag tänkte köpa nya körsbärskvistar. Men blev lite snål eftersom de också finns nära mig i naturen. Ha en fin dag Kram Pernilla

    SvaraRadera

Skicka en kommentar