Citronen,
så rackans god & går att använda till så mycket.

Hej!
Har alltid numera citroner hemma. Just nu går det åt en hel
del citronvatten så himlans gott när man är ute och "sliter"
i trädgården hihi.
Läste även någonstans att känns diskmaskinen ofräsch så lägg
i två citronhalvor i bestickkorgen och det blir både rent & fräsch
doft i maskinen.
Jag lovar, det stämmer!!! ( har testat)
Och något mer jag skall testa nästa gång vi grillar är också att grilla
en citronhalva & avnjuta den med vaniljglass,
spännande efterrätt :O))






Njut Dagen
Kram
Arja

Kommentarer

  1. Så bra tips om citronen. Pröva i diskmaskinen har jag aldrig gjort. Tack för tipset. Ha en fin dag Kram Pernilla

    SvaraRadera
  2. Citroner är bra till mycket! Gott och fräscht tillbehör. Har inte grillat citron än men det måste jag göra snart. En bit ingefära, citron och honung är min dunderdryck mot förkylning. Som sagt, citroner är bra till mycket!
    Kram, Ann

    SvaraRadera

Skicka en kommentar