Kärleksörten där hittade jag små gömda diamanter.



Hej!
Dom här mornarna hemma alltså, å´vad jag älskar dom. Har nog aldrig
tagit mig den tiden att se allt känns det som hihi eller det har nog mer med
åldern att göra kanske. Låter som jag är typ hundra hahahaaa eller nu vet jag
vad det beror på, jag har semester och absolut ingen brådska någonstans för det
jag/vi inte gör idag, det gör vi imorgon eller en annan dag.
Och just idag tog jag mig tiden att greppa kameran och verkligen fånga dom där
diamanterna som såg så lockande ut!!






Njut Kvällen
Kram
Arja

Kommentarer

  1. Verkligen vackra diamanter. Visst är det rofyllt att bara ta kameran och fota ha en fin kväll Kram Pernilla

    SvaraRadera
  2. Wow, vilka bilder !!!!!!!! Njuter, njuter och lyfter på min blöta sommarhatt.
    Kram och vink.

    SvaraRadera
  3. Fina bilder på fina diamanter!
    Allt gott till dig på din semester, njut!
    Kram, Ann

    SvaraRadera

Skicka en kommentar