PEACE
begins whit a smile.

Hej!
Ja, rackans vad man hinner med  dom stunder man går upp tidigt
eller sena kvällar/nätter när man är sitter uppe & ugglar med sina
tonårs kids hihi. Ända skillnaden är väl att jag inte sover bort dygnens
timmar!! Att försöka få liv i dom morgonen därpå och drar av dom
täcket och dom är så där lagom glada på mamsen NOT!!!

PEACE & LOVE

En sen brunch & allt är tipp, topp!!

Innan dess har jag hunnit plockat små knippen av lavendel för att binda
mig en krans ...

och ångra mig ....

och göra något heeeelt annat!!



Jamen det är väl inte alltid man är så sams med sina tonåringar ...
och jag som lärt dom att man alltid skall argumentera för sin sak,
aldrig vara uppkäftig utan lugnt & sansat diskutera och förklara vad man
tycker osv.
Lugn & sansad hehe .....
japp, det är något dom lärt sig men något som jag tyvärr glömmer bort
ibland, och då säger ja att det är en mammas rättighet #jagärflyförbannatarg

 Så att sitta och knåpa ihop ett PEACE märke
med ljuvliga vita fjädrar & yvigt garn
det är vad jag gjorde tidigt,tidigt imorse ...

Enkelt & fint blev det ....




Arent we all humans Then why cant we live in
PEACE

♥ ♥ ♥

Njut Kvällen
Kram
Arja

Kommentarer

  1. Dessa ungdomar! Ibland är de fantastiska och ibland mindre fantastiska...
    Hur som helst så älskar man dem oändligt. Mina är snart utflyttade båda två så då får man njuta av besöken de gör istället.
    Kram. Ann

    SvaraRadera
  2. Känner igen detta så väl...hi hi! Nu är dom både i Kanada och i Kalmar...kul och tänkvärt inlägg från dig!
    Kram Titti

    SvaraRadera

Skicka en kommentar