Att ta tillvara det vackra vädret även när man börjat jobba.

Hej!
På min lunchrast brukar jag allt som oftast ta mig en promenad runt 
dammen och nu är det helt magiskt vackert.



 Ibland får jag sällskap av änderna hihi.

 

Och hela dammen är fylld av dom vackraste näckrosorna.







När jag gått två varv så sätter jag mig på en parkbänk och bara njuter.
Ibland får jag sällskap även där, äldre människor som tar sig en promenad
och är lite pratsugna. Sist var en farbror som erbjöd sig sin ena gåstav för att
jag skulle få med mig en näckros hem hihi.



Ja, dessa stunder jag älskar dom!!!

Önskar er alla en fin fin start på veckan
Njut Dagen
Kram
Arja

Kommentarer

  1. Och jag kan bara känna lugnet genom dina bilder...helt underbart!
    Varm kram till dig bästa Arja!
    Titti

    SvaraRadera

Skicka en kommentar