Ekologiska hudvårdsprodukter.

Hej!
Har en kollega på jobbet som i sin tur har en vän som
tillverkar egna hudvårdsprodukter. Gissa om vi blev intresserade
på jobbet? 
Absolut var jag bara tvungen att testa, och olivtvålen är helt ljuvlig
för min hud som lätt blir lite torr nu så här på höstkanten och läppceratet
var beroendeframkallande hihi.

Ett litet DIY tips för att pimpa till olivtvålen som jag gjorde är att
riva till en bit vaxpapper & skrynkla till det, klippa ut en fin bild och
sno en bit snöre runt.
Jamen, hur fint som helst!!!





Nu har jag slurpat upp det sista thet dax att strax ta sig till
sängen för tidig uppgång imorgon bitti.

Kram
Arja

Kommentarer

  1. Det kam man verkligen kalla ekologiskt tillverkade produkter! Ser ju fina ut också. Härligt med olivtvål, det köper jag gärna när jag är på semester i något olivproducerande land!
    Trevlig helg!
    Kram, Ann

    SvaraRadera
  2. Vackra bilder! Ja, det här med att tillverka egna ekologiska hudvårdsprodukter skulle jag vilja lära mig. Fin helg till dig!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar