1 oktober
och jag bara älskar det.

Hej!
Alla dessa ljuvliga färger både morgon & kväll, kan man
vara annat än lycklig hihi.
Plockar & samlar av vad naturen har att ge och tänker binda
mig några fin fina höstkransar i helgen.
Passade på att fota lite på altanen innan mörkret föll.





Fick snabbt sällskap av Ladyn som var kelsjuk och som blev
något tjurig på mig när jag inte hann med henne ...


Ja, eller hann med ....
Hon kan hon sina trix för att få min uppmärksamhet hihi.



 Nä, men jag har inte gjort något ....



Efter lite kel och några pics så var hon nöjd
och struttade iväg upp mot skogen ...


Hon är inte bara vacker utan världens bästa sällskap,
man har aldrig tråkigt med henne runt omkring sig om man säger som så!

Njut Kvällen
Kram
Arja

Kommentarer

  1. Så söt och fin misse hon är! Roligt med sällskap är det ju och min Tarzan vill också gärna komma och se vad matte gör för konstigheter. Det är så roligt att ha en sådan sällskapssjuk katt, eller hur?
    Trevlig helg!
    Kram, Ann

    SvaraRadera
  2. Så fina bilder på Ladyn. Klart hon ska ha lite uppmärksamhet. Så vacker hon är. Tycker också det blir mörkt lite snabbt. Ha en fin kväll Kram Pernilla

    SvaraRadera
  3. Härliga Ladyn pockar på uppmärksamhet på sitt sätt :) Kanske har hon lite humor? Hade en katt som jag faktiskt tror skojjade med mig lite ibland :) Underbara bilder på Kärleksörten, och jag håller med om ljuset som blir lugnare och vackrare nu. Kram Katta

    SvaraRadera

Skicka en kommentar