Allt är vackert vitt utomhus.

Hej!
Så härligt att krypa upp i soffhörnet efter en fin vinterdag
som denna. Snön faller sakta fortfarande och det är så rogivande
och vackert.
Nu har jag tinat upp yngsta sonen som kom från pulkabacken. Kall,
blöt, trött & vrålhungrig hihi.

Kvällens pics blir på mina överblommade tulpaner och ett
DIY tips,
dekorerade flaskan med sommarens guldiga tatueringar.
Finare där än på en blekfis vinter arm hihi.

Bloggparty hos Håkan,
kika in vetja








Njut Kvällen
Kram
Arja

Kommentarer

  1. Guld tillsammans med det rosa och glas fick mig att tänka på 1700-tal av någon anledning. Så ljuvt och vackert ♥

    SvaraRadera
  2. Så smart idé. Snyggt det blev på flaskan. Ha en fin dag Kram Pernilla

    SvaraRadera
  3. Så fint du gjort! Jag gillar ju guld oavsett trend, så det där är nog nåt för mig!
    Ha en fin söndag!
    Kram, Ann

    SvaraRadera
  4. Åhh vilka bilder! Så ska tulpaner se ut...faded...
    Ha nu en skön söndagskväll Arja!
    Kram från Titti

    SvaraRadera
  5. Vackra bilder, som alltid!
    Drar till solens land i morgon! Åter när tulpanerna blommar till våren.
    Var rädd om dig fina Arja!
    Kram o vink.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar