Dansa runt på en isfläck imorse.

Hej!
Ny vecka och nya utmaningar. Började med en utmaning redan
när jag klev utanför dörren för fy jäklars vad halt det var ... var på
väg att drutta runt rejält innan jag hittade balansen igen. Efteråt kan
man skratta gott åt det när man tänker på det hihi.
Här har vi plusgrader och morgon/kvällsdimma riktigt grått och trist
men det är bara att gilla läget!
Hade gärna fortsatt att ha vinter & kyla, vet att många av er längtar
efter våren nu,
men jag tycker att tiden går så fort ändå så jag stannar hellre upp och
njuter av nuet istället för att jaga det som komma skall.

Önskar er en fin start på veckan.



Njut Kvällen
Kram
Arja


Kommentarer

  1. Hade bara snön stannat. Men nu är den borta. Då kan det lika gärna bli vår. Ha en fin kväll Kram Pernilla

    SvaraRadera
  2. Håller helt med, lite längre vinter vill jag ha. Det blir nog inte vår än ändå, det är alldeles för tidigt!
    Ha en fin kväll!
    Kram, Ann

    SvaraRadera

Skicka en kommentar