Vilket busväder vi har haft här idag.

Hej!
Vädret har verkligen spelat oss ett spratt idag, alla väderlekar
nästan på en & samma dag. Sitter här i soffan proppmätt efter dagens
kalasande, brorsdottern fyllde 22 år. Fick även träffa hennes pojkvän för
första gången, lovade att inte "förhöra" honom eller som yngsta sonen sa
- gör inget pinsamt nu så Jennie skäms mamma!
- Skulle aldrig falla mig in att vara en pinsam faster hihi NOT!

Som present fick hon även en DIY vimpel fast med en annan
text som passade henne mycket bättre än den här.

WARRIOR
istället för
WORRIER

Egentligen är jag inte så orolig utav mig utan tycker att det
mesta brukar lösa sig på bra sätt ändå osv.
Men som det ser ut i samhället idag och när nu våra tonåringar skall
ut och "prova" sina vingar på ett eller annat sätt,
så är det inte som när jag/vi var i den åldern.

Tur att mobilerna finns säger jag!!











Avslutar den här kvällen med en slät kopp the & film.

Njut Kvällen
Kram
Arja

Kommentarer