Återvinna sina pelargonier.

Hej!
Älskar blommor av alla det slag och blomsterkontot är
ganska så stort hihi.
Min mamma har i alla år försökt att få mig att spara på 
pelargonierna till näst kommande sommar.
Och jag skyllt på att jag inte har plats osv. Men några av
årets är faktiskt förra årets som jag sparade och blev så rackans
fina i år.
Tänk att plats har jag men det var nog mest lätt att kasta och
sedan köpa nytt och ha en alldeles färdig blommande pelargonie.
Tur att mammor vet bäst & är rätt så tjatiga ibland hihi.
Nu står dom i växthuset och blommar för fullt fortfarande och där
får dom stå ett tag till innan vinterförvaring.

Vaknade till duggregn nu på morgonen,
så länge sedan det regnade hos oss.
Mörkt & höstlikt idag med andra ord.






Njut Dagen
Kram
Arja

Kommentarer

  1. Det är ändå något visst med sina övervintrade pelargoner. Jag har satt in mina nu. Har bara två kvar i uterummet ett tag till. Ha en fin kväll Kram Pernilla

    SvaraRadera

Skicka en kommentar