Nä, nu får det vara nog med nyttigheter.

Hej!
Under två veckors tid nu har jag ätit frukt & druckit the på kvällarna för
att boosta kroppen med nyttigheter och vitaminer.
Allt för att hålla förkylningar och elände så långt ifrån mig som det går.
Hjälper det?
Tyvärr har jag ändå åkt på snuva, skav i halsen och nyser som självaste 
Prosit i Snövit hihi.
Så nu ikväll när jag hämtar Kevin skall jag kila in och köpa något sött
att mumsa på för att sedan kika ikapp några program som jag missade
under veckan som gått.

Har ni läst om Clownerna?
Va f*n är det för fel på folk egentligen,
undrar mer & mer hur det kommer att sluta i detta land!!!! :O((

Som sagt känns alltid så där när man skall iväg så här sent på kvällen,
men vad gör man inte för sina fina söner.

♥ ♥ ♥


Njut Kvällen
Kram
Arja

Kommentarer

  1. Lite nyttigheter ibland och lite mindre nyttiga saker ibland. En bra mix tycker jag!
    Trevlig helg!
    Kram, Ann

    SvaraRadera

Skicka en kommentar