Sakta faller snön .....

Hej!
Äntligen lite snövitt här hos oss också, som tyvärr slaskar bort för
att sedan komma på nytt igen. Ja ja så är det, njuta av det medans
det är snö.
Idag värmde vi glögg & mumsade pepparkakor, så rackans gott. Det
tyckte även Ladyn, hon knaprade hon också men föredrog osten mera
och skippade glöggen hihi.
Idag kör vi alkoholfritt, skall iväg senare ikväll och hämta Kevin från
jobbet.

Så mörkt det är nu, tror banne mig att jag skall ta och sätta upp mina slingor
där ute i trädgården någon dag i veckan.
Eller är det för tidigt?

Ja, eller vem bryr sig egentligen för envar gör som den vill hihi.

Undras om någon är sugen på kvällsmat eller har magarna fulla av peppar-
kakor.
Här blir det handrullade köttbullar med spagetti och en massa ketchup på.




Njut Kvällen
Kram
Arja

Kommentarer

  1. Härlig tid nu! Vi drack också lite glögg igår kväll, det är ju så mysigt med den där första glöggen för säsongen. Ett par ljusslingor åkte fram inomhus här hos mig i helgen. Det lyser upp och ute blir nog till helgen, man får ju göra som man vill numer tycker jag!
    Ha det gott!
    Kram, Ann

    SvaraRadera
  2. Så himla duktig du är på att styla och fotografera!
    Kram Anette Västra Magasinet

    SvaraRadera
  3. Ost, pepparkaka och god glögg...inte mycket som slår det :) Jag kör på och vinterfixar i växthuset, jag börjar där först hi hi! Önskar dig den bästa av helger.
    Snöig kram från Titti

    SvaraRadera

Skicka en kommentar