En dag i riktigt gråa nyanser.

Hej!
Nu har jag slängt mig i soffan och nu kan jag skratta gott åt det.
När jag kom till jobbet idag visade det sig att jag inte skulle ha börjat
förrän kl 09.00 men var på plats redan kl 07.30.
Gissa om dom tror att jag älskar mitt jobb eller?
Jo, men det gör jag men att gå miste om en sovmorgon och dessutom
en lång frulle på det,
ja ja sådant händer bara mig hihi.
( nu ligger jag inte på minussidan på flexen längre kan jag tala om )

Ljust & vintrigt i den här hörnan och blickar jag framåt så står granen
så grön & grann i stugan fortfarande.
Bestämt att jag kör en skön mix den här veckan,
alltså juligt & vintrigt
&
lite vår smyger sig in också hihi.

Busväder lovar dom runt i landet också,
får se vad som händer runt husknuten det närmaste hihi.







Njut kvällen
Kram
Arja

Kommentarer

  1. Snopet att komma för tidigt. Bra du ser det positivt. Vackra bilder. God fortsättning på dig. Kram Pernilla

    SvaraRadera

Skicka en kommentar