En skön lat Söndag.

Hej!
Soffhäng är det som gäller idag, äter jordgubbar och
läser en bok och njuter av dom utslagna rosorna. Ibland
förvånas man av att ICA rosor står sig så länge, tråkigt när man
köper och dom nickar/sloknar!

Imorgon blir det en blomster runda,
nu när altanen är finstädad och möblerna är på plats.
Har säkert kommit en massa nyheter & jag som skrivit ner
en låång lista över växter som jag skall ta och kolla upp!!
Usch, kommer typ vilja ha allt och så kommer jag att stå där
med värsta besluts ångesten hihi,
så typiskt mig
VELIG
tills jag har bestämt mig hihi.
Känner ni igen er?




Njut Kvällen
Kram
Arja

Kommentarer

  1. Så härligt med nya växter. Jag fick ett presentkort på finaste Flyinge plantshop. Måste snart utnyttjas. Så härligt att rosorna står sig. Bilden på jordgubbarna är underbar. Man blir sugen. Ha en fin dag Kram Pernilla

    SvaraRadera

Skicka en kommentar