TACKSAMHET

Hej!
Idag har jag varit ute i trädgården hela dagen och fixat och donat.
Det här vädret gör en gott, satt ute och åt min lunch idag men min
lunch kompis blev inte så glad när hon märkte att jag pressat över
citron på laxen,
hon blev sur & jag fick en utskällning som heter duga och hon drog
iväg ...
Tänkte nog ordna sin egen lunch, värsta vore om hon kom med en mus
eller ödla dinglandes i munnen vet inte vilket som är värst!! Men jag är
numera van faktiskt,
vi älskar varandra trots att vi har våra olikheter 
Ladyn & Jag hihi.


Sedan dök hon upp igen precis när jag svalde sista bullbiten som yngsta
sonen hade handlat med efter skolan.
Hon undrade ifall jag bara sitter och äter hela tiden?
Nä du,
numera tänker jag noga på vad jag stoppar i mig och just den här bullen
kunde jag inte tacka nej till när sonen handlat med fika.

Gullungen min,
han är 16 hihi.

Mycket förtroliga samtal har man numera,
ibland skrämmande saker, många kloka & sedan dom 
där när man skrattar så man kiknar!!

Att få vara med om detta tar man så för givet,
men idag är jag så TACKSAM, så tacksam ...

Jaha, nu kom Ladyn in och kräver att hon skall få mat,
hon känner sig helt utsvulten,
bäst att ge henne för husfridens skull hihi.





Njut Kvällen
Kram
Arja

Kommentarer

  1. Härligt att du har det bättre och kan njuta i trädgården. Jag förstår du inte kunde tacka nä när sonen är så gullig. Ha en härlig dag Kram Pernilla

    SvaraRadera

Skicka en kommentar