Sista Mars

Hej!
Vilket ljuvligt väder vi har haft idag. Och dagen tillbringade jag tillsammans
med min kära mor & finaste söstra min, hunden Maxi. Grillade korv och satt med
näsorna mot solen och bara njöt. Eller det var vad jag gjorde.
 Söstra min var grillmästarn och mor min var "hundvakt". Maxi som hunden
heter är som värsta vakthunden, morrade mest åt alla som försökte närma sig
oss eller om det var maten han trodde dom var ute efter hihi.

När vi promenerar hemåt får jag syn på dessa fina grässtrån, hinner inte ner
och plocka innan söstra min säger - tänk att jag precis tänkte att du skulle plocka
med dig några strån, stod liksom Arja på dom!

Naturens små skönheter tar jag gärna vara på.

Annars då?

MARS är ingen favorit månad precis,
nu är det ett år sedan infarkten och jag har inga sviter efter den
kroppsligt men mer mentalt i ärlighetens namn. Fortfarande när jag tänker
på det numera sällan faktiskt så är/var det helt overkligt! Men en dag kommer
verkligheten ikapp när min kära bror går bort i November. Jag visste att den dagen
skulle komma eftersom har var sjuk, men redan och bara ett par månader efter MARS.
Tungt!

Nu blickar vi framåt mot en härlig April.

Önskar er en fin påskaftons kväll
Kram Arja








Kommentarer

  1. Vackra bilder på gräsen du plockade. Så tråkigt med din bror. Hoppas du kan njuta mer detta året och få vara frisk. Ha en härlig dag Kram Pernilla

    SvaraRadera

Skicka en kommentar