Sommartid.

Igår var det strålande sol och takdropp.
Hör och häpna grankvistarna runt altanräcket/belysning plockades ner.
Snö och is skottades bort från altanen.
Sopade och rensades framför ytterdörren.

Och sist men inte minst kaffet intogs utomhus med näsan mot solen.
En helt underbar Söndag.

Hej!
Och idag Måndag.
Klockan ringer 04.30!
Trött det var bara förnamnet och när jag även lyckades hitta en klocka
som inte stod på sommartid
03.30!!

Mörkt och trött när jag åkte,
ja ja det var ljust fortfarande när jag åkte hem vid 18.
Och snöar!!!!

Tror jag lägger mig i ide och kommer fram till midsommar någon gång.
Ikväll är jag tjurigt värre, det erkänner jag.

Hoppas på en betydligt bättre dag imorgon.

Tack för att just du kikar in hos mig
och hoppas verkligen att mitt tjuriga humör 
inte smittar av sig hihi.

Njut Kvällen
Kram Arja




Kommentarer